ESHOP NENÍ V PROVOZU

Reklamace

V případě, že potřebujete reklamovat zboží zakoupené z internetového obchodu IPATO.CZ tak zde získáte veškeré potřebné informace.

U zboží zakoupeného z našeho internetového obchodu IPATO.CZ je samozřejmostí záruka 24 měsíců (neplatí pro nákup na IČ) a dodržování zákonem dané lhůty pro vyřešení reklamace do 30 dní. Reklamace se snažíme řešit promptně do 10 prac. dní na námi dovážené zboží máme skladem většinu náhradních dílů.

 

Autorizované servisy - zde vyřídíte svoji reklamaci

  • iGET, Blackview, Oukitel, UMIDIGI, CUBOT: https://reklamace.intelek.cz/login
    Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
    (nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky otevíratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
    Otevřete si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlaste se nebo se případně zaregistrujte.
    V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
    Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu uvedenou na servisním protokolu
  • ULEFONE: www.britex.cz
  • DOOGEE: www.vspdata.cz
  • AGM: www.agmmobile.com

 

Záruční lhůty

  • Mobilní telefony, tablety atd.: 24 měsíců
  • Baterie a akumulátory: 6 měsíců na kapacitu
  • Spotřební zboží: 6 měsíců
  • Nákup na IČ: 6 měsíců záruky na jakost převzetí zboží

Uplatnění reklamace

Proč nemáme uvedenou adresu pro reklamaci ?

  1. Některé problémy je možné vyřešit uvedením telefonu do továrního nastavení nebo po konzultaci bez nutnosti zasílat telefon na servis
  2. Některé značky telefonů odesíláme od zákazníka přímo do autorizovaného servisu, tím se urychlí průběh reklamace o 3-4 dny
  3. iGET Blackview, OUKITEL, UMIDIGI, CUBOT: https://reklamace.intelek.cz/

Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky otevíratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
Otevřete si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlaste se nebo se případně zaregistrujte.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu uvedenou na servisním protokolu

 

Pro vyřešení problému z Vámi zakoupeným zbožím z internetového obchodu IPATO.CZ se obraťte na e-mail: servis@ipato.cz nebo na jeden z kontaktů uvedený na stránce Kontakty. Do e-mailu uveďte přesný popis závady, následně obdržíte odpověď od našeho technika s dalším postupem reklamace.

 

Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy ZDE

 

Tyto reklamační podmínky nabývají platnosti 17.8.2016